viernes, 6 de noviembre de 2015

VINCLES


Per tal que un alumne gaudeixi plenament a l'aula, que sigui capaç d'embrutar-se (tot i que no li agradi) , que tingui interès per manipular, per expressar, per crear, perquè pugui gaudir de l'activitat plenament, cal que se senti còmode i relaxat i per això el més bàsic és que hagi establert un bon vincle amb l'adult de referència.
Difícilment un nen posarà les seves mans si abans no s'ha passat pel seu cor.
Les mirades, els somriures, les pessigolles.. són passos previs a la pintura, el fang i els pinzells.
Ells necessiten sentir-se segurs, necessiten confiar en l'adult.








 
































Molts d'aquests moments m'han fet vessar llàgrimes d'emoció. Desitjo que instants com aquest es segueixin repetint sempre.

2 comentarios:

  1. El mónne necessita més mestres com tu Eva, i t'ho dic jo que també ho sóc. Petons bonica.

    ResponderEliminar
  2. Eva, fas una feina genial. Et deixo un enllaç a la nova guia que s'ha creat des del servei de biblioteques amb motiu del Dia internacional de les persones amb discapacitat. Espero que et sigui d'utilitat.

    http://biblioteques.gencat.cat/web/.content/tematic/article/suport_biblioteques/eines_treball/bibliografies/bibliografies_tematiques/Bibliografies/calaix_diversitat.pdf

    ResponderEliminar